Sköna maj välkommen

Jag har skickat ner så gott som all teknisk utrustning jag har. Sitter på kontoret och drar mig för att gå hem. Det snöar och vinden viner och jag kommer trampa ner mig och få så mycket snö i stövlarna. Bild? Jo jag tog en men har ingen kabel att föra över den med.. Förresten är bilden ändå i stort sett alldeles vit. Sköna maj välkommen.

För en kort stund sedan körde vi ut säsongens sista trerätters; en Blåhammarhöjdare, en laxsida med örter och havtorn och som avslutning den franska chokladtårtan. Att 40 personer, varav ett antal personalgäster, kom upp i detta väder känns minst sagt smickrande.

Med denna middag har jag avrundat min blåhammarkarriär. Nu väntar bara ett par dagars slutstäd och därefter far vi ner hela gänget tillsammans på skidor. Känner just nu..ingenting särskilt. Jag känner att jag vill gå hem och ta ur kontaktlinserna, ringa ett par samtal och sätta mig och titta rakt fram en stund innan jag går och lägger mig. Tänker inte alls att det är sorgens dag eller jag borde sätta mig och grina här nu i några timmar. Sådant kommer, om det alls kommer, om en vecka då nästa projekt är igång och man börjar bli lite nostalgisk över saker. Då får jag be om att återkomma, med några bilder också hoppas jag.

Så länge; tack alla ni som kom och åt och trivdes hos oss. Det har varit kul det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0